OOP Java 1: Obyekt yönümlü proqramlaşdırma (OOP)

Bu yazıdan etibarən obyektyönümlü programlaşdırmaya giriş edirik. Obyekt yönümlü proqramlaşdırmanın nə olduğunu anlamq üçün obyektin nə olduğuna baxmaq lazımdır.

Nədir axı bu obyekt?

“Object” sözünü biz “şey” (ingiliscədəki things) – varlıq kimi baxaq. Qələm, ağac, maşın. Hər biri bir obyektdir. Obyektlərin iki oxşar nöqtəsi var.

  1. Hər bir obyektin öz xüsusiyyətlərinin olması. Misal üçün ağacı hündürlüyü, maşının markası, qələmin rəngi.
  2. Hər bir obyektin öz davranışı var. Maşın hərəkət edir, qələm yazır, ağac bar verir.

Bu formada baxaraq Obyekt yönümlü proqramlaşdırmaya giri. edə bilərik. Programlaşdırma dili üzərindən baxsaq, obyektlərin xüsusiyyətləri “field” (bəzi dillərdə “property”) adlanan hissələrdə, davranışları isə “method” (bəzi dillərdə “function”) adlanan hissələrdə göstərilir.

Ümid edirəm ki bu qısa giriş, sizə obyekt yönümlü proqramlaşdırmaya başlanğıc üçün lazım olan anlayışları qazandırdı. Biz yavaş-yavaş metodlar, classlar və başqa əlaqədar mövzular haqqında yazacağıq. Yenə də siz bu sahə haqqında bilikləriniz varsa və ya bildiklərinizi artırmaq istəyirsinizsə bu linkə göz ata bilərsiniz.

Advertisements

Bir cavab yazın

Sistemə daxil olmaq üçün məlumatlarınızı daxil edin və ya ikonlardan birinə tıklayın:

WordPress.com Loqosu

WordPress.com hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Google+ foto

Google+ hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Twitter rəsmi

Twitter hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

Facebook fotosu

Facebook hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış /  Dəyişdir )

w

%s qoşulma

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.